Saturday, May 26, 2012

YoungMin~ 3

assalamualaikum ! hari ni nk cita psal YoungMin ~
haritu kiteorg pgi SMK usj mne tah , ade Hari Sukan tk silap aku , aku kesane kerane aku adalah salah satu drpd penyokong penyokong di sekola kite :)
             Kak Nani (Hanani, alaa, pengawas yg cantik tu xD) duduk sbelah aku sbb die tk de kawan , (aku tau aku baik , da diam) die peramah orgnya :D aku siap ckp lagi "akak , kalau saye ni diam sgt, mrah tau" hah LOL
           
              time tgh duduk sebelah die tu , aku mengambil kesempatan untk bertanye psal YoungMin (muehehehehe)
Me: Akak , akak knal tk pengawas yg pkai songkok tu ?
Kak Nani: yg mane ? yg pndk tu?
M: bukan bukan , yg putih putih tu
KN:Oh ,, yg jalan macam robot tu?
    (dayana ngan asmaa tegelak gelak kat depan)


iknow iknow , tpi seriously mcm robot ? ==' selame ni aku tgk die jalan okeh je , ni mcam ROBOT?
M:nme die sape kak?
KN: A____ 
M: die ade gf tk kak? (god ! aku telepas ckp kot!)
KN : ntah la , akak rase adee 
M: (ade????? T^T sedihnye)
KN: rmai org tanye akak psal A___ tu , akak tk tau la ape yg hebatnye A___ tu ,,
M: heh , sbb die hebat kot :P sape gf die eh kak :3 (aku telepas ckp lagi, mmg tk tau malu         punye budak)
KN:gf die_______ , 
M:______ tu sape? (mulut aku ni sepatutnye kene makan penampor)
KN:hehe , (tk silap aku die ckp ____ tu pengawas)
 

              itulah kisahnye , tau tau tau aku mmg tk tau malu -_-
aku rase youngmin tu okay je , biarlah hidup die , nk ade gf ke tk de ke , asal kn die bahagia , and aku rase ramai yg knal YoungMin tu sape (kat sekolah) aku rase YoungMin pon tau yg kiteorg  sebok panggil die 'Youngmin' hah , 

bile balik drpd hari sukan tu , sampai harini aku curious je bout gf youngmin , gf die msti cantik ~,~ cam aku ! xD (prasan 10 saat) 
                   
 AND BTW , KORANG BACEKN POST PSAL 'ROLEPLAYER'  TU ?
MINHO AKU DA BREAK NGAN YURI LORHHHHHH ! xDDD (aku tau aku kejam)
tapi sedih gakk , sunyi je timeline Minho aku ._.
                         
da la sampai disini sahaja , nk beradu jap (aku tau BM aku fail) selamat malam da assalamualaikum ! :3

 

No comments:

Post a Comment