Thursday, March 29, 2012

jumpe YoungMin kat masjid An Nur :D

selepas mama mengambil aku dari sekolah menengah .. mama mengambil ayeen pula dari sekola kebangsaan ..  .. (lame la jugak)
Lepas ambil Ayeen .. sambil menunggang motor aku menceritakan kat Ayeen yg aku jumpe YoungMin kat PSS ... " Ayeen !! kakak jumpe YoungMin kat PSS tadi .. aww <3 <3 comel gile !"
So ayeen pon mcm "oh, ok"

Mase tgh lalu dpn Masjid tu , saye ternampak seseorang yg sgt familiar buat saye sedang jalan kaki ... beg warne hijau .. baju sekolah warna kuning ..  iaitu "YOUNGMIN!!!!" xDDD waa !! aku pon mcm "OMG , umah die kat kg.Subang??, Ayeen ! tu la YoungMin yg kakak ckp tu .. ! comel kn ? ala..yg pengawas tu!"

"tu YoungMIn ? ser
iously? skit pon tk de ! mcm kicap 'Tamin' je .. Adelah !"
"Ayeen ! >:( tk de la sebijik cam YoungMin ... ade la rupe die skit skit je"

 Selepas pulang dari rumah .. LOL aku macam org gile ! :DDDD

No comments:

Post a Comment