Sunday, April 15, 2012

YoungMin 2

banyak kali aku nmpk die kat sekola ,, tiap tiap hari lalu tepi die >///< .. setiap hari jumaat mesti bertembung ngan die .. nme sbenar die pon aku tau :) tapi aku tk tau la die ade girlfriend ke tak ..kalu die ade pon (aku kesah ape xD) tk de la .. mesti la kuciwa ! <--(that means kecewa)

Aqilah haritu lagi la .. die dapat tahu yg 'Woohyun' die da ade girlfriend ,, (cine plak tu, da la putih ,comel .PANDAI plak tu)  , . Baru beberape minggu Aqilah knal 'Woohyun' siap suruh Dayana tanye kat kakak die sape nme sebenar 'Woohyun' lagi .. xD (sanggup tu!)

and then satu hari tuAqilah dpt tahu yg 'Woohyun' ade girlfriend ~~,, Aqilah pon mcam "oh ,, 'Woohyun' da ade girlfriend .. :("

die siap mengadu kat aku lagi tuh ! heh (don't give Aqilah ! fighting xD)
SATU HARI KEMUDIAN,,,    
aku bace tweet die ..' 
Aku suka abang mata bulat tu xD' hahaha :)) Aqilah hebat ! 
Psal YoungMin tu .. insyaallah .. aku akn berusaha .. (tapi tk de la sampai telebih , nnti org ckp ape pulak kan?)

ok ,, sampai disini sahaja ! Assalamualaikum ! 

xD 

No comments:

Post a Comment